close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קניית דירה יד שנייה והיערכות לשיפוצים

מערכת שורשב כסליו, תשפא18/11/2020

לקוחות רבים רוכשים דירת יד שנייה כשהתוכנית היא לבצע בה שיפוץ מאסיבי טרם הכניסה...

תגיות:
קניית דירת יד שנייה
לקוחות רבים רוכשים דירת יד שנייה כשהתוכנית היא לבצע בה שיפוץ מאסיבי טרם הכניסה. במקרים מסוימים מדובר בדירה ישנה שלא שיפצו אותה לאורך שנים רבות ובמקרים אחרים הנראות של הבית אינה לטעמם של הדיירים החדשים ולכן הם ייעזרו באדריכל או במעצב פנים ויקבלו החלטות מה יהיה היקפו של השיפוץ. האפשרויות הן רבות וכך גם העלויות הכספיות ולכן הבחירה נקבעת בהתאם לסדר העדיפויות של חשיבות ביצוע עבודה זו או אחרת ועל פי תקציבם של הלקוחות.

הצעד הראשון שחשוב לבצע לפני חתימה החוזה לרכישת דירת יד שנייה היא להיעזר בשירותי בדק
בית. מהנדס המבצע בדיקה זו מכין דוח של כל הליקויים הקיימים בדירה ובהתאם לכך אפשר לראות את מצבה הפיזי של הדירה, באילו נושאים יש לטפל ולעיתים בזכות דוח זה אפשר גם להוריד את מחיר קניית הנכס. הצעד השני הוא קבלת המלצות על קבלן שיפוצים בחיפה אשר מסוגל לבצע את העבודות הנדרשות באופן מיומן ומנוסה, לשביעות רצונם המלאה של הלקוחות.

היערכות לביצוע שיפוץ מאסיבי לאחר קניית דירת יד שנייה
בבחירת קבלן השיפוצים חשוב לבחור קבלן שיפוצים רשום כך שמדובר באדם אחראי ובעל מוניטין כדי שלא יוצר מצב שהעבודה תופסק במהלכה, עקב התנהלות לא תקינה של הקבלן.

כל לקוח בוחר את העבודות שיבוצעו לאחר קניית דירת יד שנייה כדי להפוך אותה לבונבוניירה. בשלב הראשון מבצעים עבודה הריסה של קירות בהתאם לאישורו של הקונסטרוקטור. אם הוא מאשר להרוס קיר שמפריד בין המטבח לסלון, בין החדרים, או בין האמבטיה לשירותים וכו', מבצעים את ההריסה ולאחר מכן מבצעים עבודות טיח וצביעה וכך יוצרים חללים גדולים הרבה יותר שתואמים את הצורך של המשפחה שאמורה לגור בבית זה.

בשלב השני מטפלים בנושא התשתיות, אם בדירה יש תשתיות ישנות מאד של חשמל, כדאי לבצע חיווט מחדש של חוטי חשמל מפלסטיק והכנת לוח חשמל חדש ומודרני, כדי שבעלי הנכס לא יסבלו מקצרים לעיתים תכופות. אם צנרת המים והביוב גם היא ישנה והיא עשויה מברזל, מומלץ גם אותה להחליף לצנרת פלסטיק PVC חדשנית, שתאפשר זרימה קלחת של המים בתוך הצנרת במקום מעבר מים בין החלודה והקורוזיה שקיימים כעת על הצנרת ובתוכה.

תשתיות בבית המחודש
הדירים החדשים שביצעו עסקת נדל"ן של קניית דירת יד שנייה, בוחרים בדרך כלל להחליף את הריצוף הישן בריצוף מודרני. אחת האופציות היא רכישת אריחים גדולים אשר יוצרים נראות נפלאה של כל השטח המרוצף בחדר המגורים, במטבח ובפנת האוכל. בחדרים המגמה היא להתקין לוחות פרקט לאור הנוחות הרבה של הדריכה היום יומית עליהם והאחזקה הקלה.

לקראת סיום השיפוץ, צוות העובדים צובע את כל קירות הבית, בסלון, בחדרים, בחדרי הרחצה וכו'. יש מקומות שהם גם ידביקו טפט בעל הדפס יפהפה על פי בקשת מעצב הפנים.

בסיומה של העבודה הענקית, הבית ייראה אחרת לחלוטין והוא יהיה פונקציונלי ומעוצב בצורה מדהימה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה